Avalanță de cereri pentru a deveni clienți Hidroelectrica. Se extinde programul de lucru

Hidroelectrica extinde programul de lucru și capacitatea de preluare a solicitărilor venite de la persoanele fizice  în centrul de Relații cu Clienții din București, potrivit unui comunicat al companiei. 

“În contextul creșterii numărului de solicitări din partea clienților casnici, Hidroelectrica anunță prelungirea programului de lucru cu publicul la centrul de Relații cu Clienții din București, începând cu data de 10 iunie 2025”, arată un comunicat de presă al companiei.

Centrul este în Bulevardul Ion Mihalache nr. 15–17, parter, iar noul program de funcționare este de luni până joi în intervalul 10:00 – 16:00, și vineri în intervalul 10:00 – 12:00

“Pentru a reduce timpii de așteptare și a asigura o experiență mai eficientă, numărul de consultanți a fost dublat în centrul din București.  Cu toate acestea, recomandăm cu prioritate utilizarea portalului online pentru contractare – soluția cea mai simplă, rapidă și la îndemâna oricui”, mai arată compania.

Hidroelectrica amintește că portalul online Hidroelectrica este disponibil 24/7 și permite încheierea contractului de energie electrică de oriunde, fără deplasare, în doar câțiva pași simpli, iar toată procedura durează doar 10 minute:

Accesează: https://client.hidroelectrica.ro/contractare

Ai nevoie doar de:

– Cartea de identitate

– Ultima factură de la furnizorul actual

Ghidul de contractare online te ajută pas cu pas să finalizezi procesul fără efort.

Hidroelectrica a trimis notificări clienților în care îi anunță că de la 1 iulie nu vor mai exista prețurile plafonate în funcție de consum, și le-a transmis noul preț al energiei elecrice, valabil de la 1 iulie. Compania are cel mai mic preț pentru clienții casnici din piață, iar oferta sa este disponibilă și pentru clienții altor furnizori care vor să treacă la Hidroelectrica. Piteți citi detalii în acest text:

Anunț de la Hidroelectrica pentru toți clienții, notificare trimisă. Cât va costa energia electrică de la 1 iulie

Hidroelectrica are circa 600.000 de clienți casnici în portofoliu.

 

16 Comments

  1. Am încercat online, când să încarc ultima factură mi se spune că nu suportă fișierul. De ce?

    1. Trebuie sa dai de mai multe ori…ia pana la urma..Incearca cu ultima pozitie..nu de pe cam..Redenumeste fisierul: factura si neaparat selecteaza pdf

      1. Aduci fișierul de tip pdf prin operațiunea de „tragere” cu mouse-ul, nu prin acționarea butonului de încărcare.

    2. Am pățit si eu la fel. Am încercat de mai multe ori, am mărit rezoluția la scanarea facturii însă nu-mi accepta fisierul.

  2. Cum pot să mă transfer în situația în care nu mi sa emis factura de la electrica furnizare de un an de zile. Hidroelectrica ia în considerare o factura veche?

  3. Am ales sa schimb furnizorul online si am ajuns cu bine la final, dar nu am primit niciun mail de confirmare pana acum, sunt 4 zile de atunci….știam ca trebuie sa primesc un astfel de e mail, eventual cu documentele semnate sau ceva de genul acesta. Credeți ca mai primesc pana la urmă mailul sau unde pot afla dacă mi s a înregistrat cererea sau nu. Mulțumesc frumos

    1. Eu am ajutat mai multe persoane sa treaca. Initial primeam email de confirmare dar la ultimele doua facute acum 3 zile nu am mai primit, probabil le-a cazut un server ceva.

    2. Cred că nu ți sa înregistrat cererea ,trebuia să primești contractul în ziua respectivă ,ceva nu ai finalizat

  4. Aș dori să schimb furnizorul de energie electrică de la electrica furnizare la hidroelectrica .

  5. Bună ziua. Mama mea ,titular contract la ppc a decedat iar eu ca moștenitor as dori sa mut contractul la hidroelectrica dar pe numele meu. Cum procedez? Mulțumesc.

Răspunde-i lui Gabriel Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *