Rețeaua de puncte de încărcare a mașinilor electrice PPC blue a depășit 600 de puncte în România. Birocrația frânează extinderea

Rețeaua de încărcare a mașinilor electrice a celor de la PPC, dezvoltată sub brandul PPC blue, a depășit 600 de puncte în România, dar creșterea este frânată de birocrație.

“România are deja 54.000 de mașini electrice, cu 28% mai multe decât anul trecut. Iar rețeaua noastră de încărcare trece de 600 de puncte active, în toate județele. Investim constant ca încărcarea să devină la fel de ușoară și firească precum alimentarea clasică”, a spus Alexandra Bogdan, Business Intelligence Manager la PPC blue, la Congresul Primarilor și Administrației Locale, potrivit unei postări de pe pagina de LinkedIn a PPC.

“Avem peste 22.000 de utilizatori activi în aplicația PPC blue, iar fiecare nouă stație devine un punct de legătură între comunități, oameni și idei bune”, a mai spus ea.

Totuți expansiunea rețelei nu este un proces ușor.

“Realitatea din teren ne arată, însă, că de multe ori ne blocăm în birocrație. Uneori durează și peste un an să obținem toate avizele pentru o stație care ocupă doar un metru pătrat. Tocmai de aceea, e clar că avem nevoie de mai multă deschidere, reguli mai simple și colaborare reală între administrații și mediul privat”, se mai arată în postare.

„Montarea stațiilor nu e finalul. De aici începe treaba: mentenanță, relația cu utilizatorii, tot ce ține de funcționare – și aici intervenim noi”, a mai spus Alexandra Bogdan.

Compania de mobilitate electrică din cadrul grupului de companii PPC din România (fosta Enel) a adoptat acum un an o nouă identitate de brand – PPC blue, care a înlocuit EnelX, după achiziția de către PPC a afacerilor Enel din România.

Obiectivul PPC Blue este de de a deveni cel mai important jucător pe noua piață a mobilității electrice din regiune, prin realizarea unor investiții semnificative pentru dezvoltarea, gestionarea și operarea celei mai extinse rețele de încărcare a mașinilor electrice și prin furnizarea de servicii inovatoare, spunea PPC acun un an. La acel moment, rețeaua număra 500 de puncte de încărcare, cu o putere totală instalată de peste 10.000 kW, în 63 de localități

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *