Intre 11 si 20 aprilie, Petrom şi-a educat angajatii din toata tara sa aleaga un ONG catre care sa directioneze 2% din impozitul pe venit.
Petrom a lansat o campanie de comunicare interna prin care isi informeaza angajatii cu privire la facilitatea din Codul Fiscal, prin care pot directiona 2% din impozitul pe venit catre o organizatie neguvernamentala.
Timp de doua saptamani (11-20 aprilie), Petrom si-a invatat angajatii din toata tara sa completeze formularele necesare si se va ocupa de trimiterea acestora catre administratiile financiare.
Intre 11 si 13 aprilie, compania a organizat un targ de ONG-uri pentru cei 2.500 de angajati din sediul sau din Bucuresti (Petrom City), cu scopul de a-i ajuta sa aleaga unde vor sa directioneze cei 2%. Peste 30 de ONG-uri din toata tara si-au expus realizarile si planurile, iar angajatii au completat formulare pe care le-au depus in urne, pentru a fi expediate.
La nivel national, Petrom a amenajat puncte de informare in 15 din sediile sale si in 5 primarii, situate in 14 localitati in care are operatiuni.
Pana pe 2 mai, angajatii Petrom au la dispozitie si un info-line unde pot solicita informatii despre campanie.
Mona Nicolici, Head of Community Relations & Social Affairs Petrom, spune despre campanie: “Prevederea 2% a devenit mai cunoscuta in randurile colegilor nostri cu ajutorul campanilor de informare pe care le derulam inca din 2008. Anul acesta am vrut sa construim si o legatura directa intre ONG-uri si angajati, astfel incat directionarea sa fie bazata pe informatii corecte”