OMV Petrom, cel mai mare producător de țiței și gaze din Europa de Sud-Est, și Auchan Retail România, subsidiara din România a Auchan Retail, al 11-lea comerciant alimentar din lume, au semnat contractul de parteneriat pentru deschiderea de magazine de proximitate în Stațiile Petrom, se arată într-un comunicat al celor două companii.
Magazinele vor funcționa sub marca MyAuchan. Cunoscut în România pentru hipermarketurile Auchan, este pentru prima dată când Auchan deschide în țară magazine sub acest format.
„Această inițiativă este un pas înainte pentru implementarea Strategiei Actualizate 2021+ a OMV Petrom, care pune accent pe creșterea ofertei și pe îmbunătățirea experienței clienților.
Consumatorul modern este mereu în viteză și vrem să ne adaptăm acestei tendințe. Astfel, vom oferi clienților stațiilor Petrom oportunitatea de a-și face cumpărăturile de zi cu zi, odată cu alimentarea cu carburant, economisind astfel timp. Asocierea celor doua branduri nu este întâmplătoare pentru că atât Petrom, cât și Auchan oferă clienților aceeași promisiune a prețurilor accesibile.”, a declarat Mariana Gheorghe, CEO OMV Petrom.
„Această cooperare pe scară largă, care va demara printr-un proiect pilot de calibrare, se înscrie în ambiția Auchan de a fi o companie de retail multiformat. Prin acest proiect aducem diferența Auchan mai aproape de toți românii grație gamelor adaptate de produse și servicii, produselor proaspete, de calitate, prețurilor avantajoase și unei experiențe unice de cumpărare. Nu în ultimul rând, prin intermediul acestui proiect ambițios, atât Auchan cât și Petrom vizează un obiectiv comun: 100% clienți mulțumiți.”, declară Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
Magazinele MyAuchan din Stațiile Petrom vor avea o ofertă variată, incluzând mărcile proprii Auchan. In funcție de suprafața stației, pe rafturi se vor găsi până la 4.500 de produse dintr-o gamă variată: produse alimentare, inclusiv carne proaspătă, fructe și legume, dar și cosmetice, produse pentru bebeluși și accesorii auto, se mai arată în comunicat.
Zona de magazin existentă din cadrul stațiilor va fi reamenajată conform standardelor MyAuchan, iar zona de case de marcat va fi comună atât pentru achizițiile de carburanți, cât și pentru magazinul MyAuchan, spun cele două companii.
Se estimează că până la sfârșitul anului vor fi deschise 15 magazine MyAuchan în cadrul stațiilor Petrom din București și din țară, primul urmând a fi inaugurat în cursul lunii mai. Această etapă pilot va fi utilă celor doi parteneri pentru adaptarea serviciilor și ofertei în vederea unei eventuale extinderi la scară largă a proiectului.
Proiectul pilot face parte din noua strategie a Petrom denumită 2021 +, anunţată deja de companie.” Strategia noastră este de creştere a experienţei prin parteneriate. Vrem să creştem oferta din staţiile noastre în parteneriat cu Auchan”, a declarat Mariana Gheorghe, CEO Petrom, în conferinţă de presă la finalul lunii februarie.
OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier integrat din Europa de Sud-Est, cu o producţie anuală de ţiţei şi gaze de aproximativ 64 milioane bep în 2016. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual şi operează o centrală electrică de înaltă eficienţă de 860 MW şi un parc eolian de 45 MW. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe pieţele din România şi ţările învecinate prin intermediul a 783 benzinării, la sfârșitul lui 2016, sub două branduri, OMV și Petrom.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, în 18 oraşe, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, cu circa 10.000 de angajaţi, cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro în 2016.