Hidroelectrica suplimentează call-center-ul pentru casnicii care vor să-i devină clienți și vine și cu lămuriri suplimentare

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică al țării, și care are și una dintre cele mai bune oferte la nivel național pentru consumatorii casnici, anunță câteva măsuri prin care vrea să îi sprijine pe cei care doresc să îi devină clienți.

Hidroelectrica, companie care, potrivit unor surse din piață, a primit mii de cereri de la persoanele fizice pentru a semna noi contracte de furnizare a energiei electrice în ultimele săptămâni, anunță două măsuri pentru cine dorește să-i devină client.

Prima este suplimentarea personalului din call-center, care a fost blocat săptămâna trecută de numărul mare de cereri. “Hidroelectrica anunță suplimentarea numerelor de telefon ale Call Centerului dedicat pentru informarea clienților companiei în privința ofertei concurențiale și a tuturor temelor de interes”, arată compania într-o informare pe pagina de facebook.

De asemenea, compania a publicat, pe pagina de internet, și un mic ghid de informare pentru persoanele fizice, în care le informează despre oferta sa, despre ce acte este necesar să fie depuse pentru a se încheia un contract de furnizare și despre pașii care trebuie urmați.

Informarea o puteți găsi AICI

Hidroelectrica propune clienților casnici din toată țara care doresc să-și schimbe furnizorul un contract pe un an la unul dintre cele mai competitive prețuri de pe piață. În prima jumătate a anului, prețul oferit este de 0,245 lei/kWh, iar în a diua jumătate 0,250 lei/kWh, pentru energia activă. Nu se percepe niciun abonament zilnic. Prețul este fix și garantat. La acest preț trebuie să adunați tarifele de transport și distribuție a energiei electrice specifice județului dvs., plus celelalte taxe, contribuția de cogenerare, certificatele verzi, acciza și tva.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *