Hidroelectrica va sponsoriza Asociaţia Fight for Life Charity, Institutul Naţional de Pneumoftiziologie Marius Nasta şi Spitalul de copii Marie Curie.
Compania supune aprobării AGA din data de 7 mai câte o sponsorizare de 100.000 de lei pentru fiecare dintre cele trei entităţi. În primul caz. Hidroelectrica spnsorizează un program al Asociaţiei Fight Life For Chrarity prin care trei sute de copii instituţionalizaţi, de care se ocupă Direcţia Generală de Asistenţă Socială a sectorului 4, să meargă în tabără în acest an, în condiţiile în care copiii nu cunosc mai multe decât centrul de plasament, care este de regulă situat într-o zonă rău-famată, împrejurimile acestuia şi mersul la şcoală.
În al doilea caz, compania va oferi 100.000 de lei pentru renovarea înregului parter al clădirii Institutului Naţional de Naţional de Pneumoftiziologie Marius Nasta din Bucureşti (Secţia Pneumoftiziologie VII) şi a aripii universitare din cadrul Pavilionului IV Zerlendi, clădire care are peste 100 de ani.
Pentru spitalul de copii Marie Curie, Hidroelectrica va echipa 5 saloane dedicate micuţilor cu fibroză chistică (în prezent sub 50 de copii suferinzi de această boală internaţi la Marie Curie). Cei 100.000 de lei vor fi folosţi pentri achiziţia a 7 monitoare cu periferice adaptate grupelor de vârstă (neonatal, infant, pediatric, adolescent), 3 pulsoximetre, un tensiometru cu manşete adaptate grupelor de vârstă, 10 infuziomate şi 10 injectomate.
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie electrică din România şi una dintre cele mai profitabile companii din România. A înregistrat un profit net de 1,55 miliarde de lei în 2018, mai mare cu 14% faţă de anul precedent , la afaceri de 4,2 miliarde.