Hidroelectrica: plata facturilor cu cardul mai așteaptă, licitația a fost anulată

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România și furnizor pentru peste jumătate de milion de clienți casnici a anulat licitația prin care urma să fie implementată plata facturilor cu cardul.

Licitația Hidroelectrica pentru “Servicii de plata prin carduri bancare pentru clienții finali, prin aplicația proprie iHidro și pe site hidroelectrica.ro”, lansată în luna aprilie în Sistemul Electronic de Achiziții Publice apare ca fiind anulată pe site-ul platformei de licitații.

Contractul avea o valoare de 3,7 milioane de lei, Hidroelectrica urmând să implementeze o soluție prin care să se poate plăti online facturile, atât pe site, cât și în aplicația de mobil a companiei, iHidro.

Compania primise trei oferte pentru serviciile solicitate, de la Netopia Financial Services, Pay U și de la un consorțiu format din Europayment Services și CEC Bank.

Procedura a fost însă anulată în data de 28 mai. Compania nu a explicat de ce, dar de obicei situația apare atunci când se consideră că ofertele nu au fost conforme cu solicitările achizitorului.

Hidroelectrica avea, la finaul anului trecut, un portofoliu de 540.000 de clienți casnici.

1 Comment

  1. Ce sa platesc? Ultima factura primita este pentru perioada 01-28 februarie 2022. Asta deși am peste 7 reclamatii pentru neemitere și transmitere facturi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *