
În contextul îngrijorărilor apărute recent în spațiul public, Hidroelectrica dorește să ofere asigurări că nu există un număr limită de clienți pe care compania îi poate prelua în această perioadă, arată compania într-un comunicat de presă.
Compania are capacitatea operațională și logistică necesară pentru a gestiona eficient toate solicitările de încheiere a contractelor de furnizare a energiei electrice, indiferent de volumul cererilor, spune firma. “Pentru a facilita procesul de contractare și pentru a evita timpii de așteptare de la punctele fizice de Relații cu Clienții, recomandăm cu prioritate utilizarea portalului online dedicat. Platforma digitală oferă o soluție simplă, rapidă și la îndemâna tuturor celor care doresc să devină clienți Hidroelectrica”
Iată modalitățile de contractare, așa cum au fost transmise:
💻 Contractează online!
Portalul online Hidroelectrica este disponibil 24/7 și permite încheierea contractului de energie electrică de oriunde, fără deplasare, în doar câțiva pași simpli.➡️ Accesează: https://client.hidroelectrica.ro/contractare
📄 Ai nevoie doar de:
- Cartea de identitate
- Ultima factură de la furnizorul actual
- Indexul curent
📘 Ghidul de contractare online te ajută pas cu pas să finalizezi procesul fără efort.
Compania arată că pot interveni întârzieri în procesul de contractare, din cauza numărului mare de solicitări, și îi sfăruiește pe viitprii clienți să aibă răbdare.
“Din cauza numărului mare de accesări ale portalului de contractare, este posibil ca procesarea documentelor încărcate să dureze puțin mai mult decât de obicei. Vă asigurăm că echipa noastră lucrează constant pentru a gestiona cât mai eficient toate solicitările. Vă rugăm să nu întrerupeți procesul de contractare, chiar dacă timpii de răspuns sunt ușor prelungiți. Contăm pe înțelegerea și răbdarea dumneavoastră în această perioadă. După finalizarea contractării, veți primi un e-mail de confirmare care va conține documentele semnate, în termen de 24 – 48 de ore”, arată compania.
Citește și: