Hidroelectrica a suspendat aplicația de mobil, la doar o zi de la lansarea oficială, din cauza unei “erori”

Hidroelectrica și-a anunțat clienții că a suspendat temporar aplicația de mobil IHIDRO, din cauza erorilor, potrivit unei informări intrate în posesia noastră

Iată ce a comunicat compania unui client:

“După primirea unui număr mare de solicitări de activare a conturilor IHidro, colegii noștri de la departamentul IT au identficat o eroare privind activarea acesora și, împreună cu aceștia, am decis suspendarea temporară a aplicației până la remedierea erorii identificate. În prezent depundem eforturi penru a redeschide aplicația într-un timp cât mai scurt, astfel încât dumnavoastră să beneficați în totalitate de funcțiile oferite”

Hidroelectrica a lansat ieri „aplicația mobilă iHidro, un instrument informatic inovator, care vine în întâmpinarea necesităților clienților companiei. Cu o interfață grafică modernă și prietenoasă, iHidro este disponibilă pentru sistemele Android și iOS, oferind totodată și o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator”

Lansarea aplicației reflectă angajamentul companiei de a oferi soluții eficiente și ușor accesibile pentru consumatorii de energie electrică, spunea compania.

La scurt timp după lansare, unii clienți s-au plâns, în mediul online, că au sesizat erori, una dintre cele mai întâlnite fiind aceea că nu a fost primit linkul de activare în aplicație.

Hidroelectrica are un portofoliu de peste jumătate de milion de clienți casnici,

 

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *