Hidroelectrica a ajuns la 15.000 de clienți casnici și își ia “roboți” de tip UIPath pentru automatizarea contractării

Hidoelectrica își va automatiza complet procesele de contractare, ceea ce va conduce la scurtarea termenelor pentru viitorii clienți, care sunt acum mai mari de 21 de zile.

“Investim în digitalizare, pentru că a fost depășită capacitatea de procesare a datelor din cauza numărului mare de solicitări. Se lucrează pentru a avea o infrastructură IT de ultimă oră, care să automatizeze complet procesele”, ne-a declarat Bogdan Badea, directorul Hidroelectrica.

Este vorba practic de un sistem de “roboței”, după cum a spus chiar Badea, acesta fiind de fapt și produsul care a dus la creșterea celebrei deja UIPath. Practic, softul extrage datele din mailurile trimise de cei care doresc să devină clienți Hidroelectrica, pe care le pune automat în softul de gestionare a clienților și astfel se generează automat contractele și apoi facturile. “Ne va ușura foarte mult viața”, spune Badea, care a cerut și pe această cale scuze viitorilor clienți ai Hidroelectrica pentru durata mare a procesului de contractare și a dat asigurări că, odată cu instalarea tuturor sistemelor informatice, timpul va fi redus semnificativ.

Contractul pentru utilizarea acestui soft a fost deja semnat.

El a mai explicat că a sistemele avansate de gesionare a bazelor de date se vor conecta cu sistemul SAP-ISU (o soluție integrată de facturare pentru industria de utilităţi) al companiei pentru facturare și cu sistemul ERP (o platformă informatică unică pentru monitorizarea, controlul și managementul integrat al tuturor operațiunilor derulate de o companie) al Hidroelectrica, care este dezvoltat de SAP.

Hidroelectrica a ajuns la 15.000 de clienți casnici, a mai spus Badea.

În ceea ce privește oferta actuală a companiei – Hidroelectrica are în continuare unul dintre cele mai bune prețuri la energia electrică pentru casnici – 0,25 lei/kWh pentru energia activă – întrebarea este dacă acest preț va fi menținut și în ofertele de după 1 iulie. Badea spune că se analizează acest lucru și a specificat că prețurile din piață sunt destul de mari acum, ca urmare a creșterii cotațiilor carbonului.

Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie din România, 100% verde, și principalul furnizor de servicii tehnologice necesare în Sistemul Energetic Național, fiind o companie vitală pentru un sector strategic. Compania exploatează în prezent un număr de 209 centrale, cu o putere instalată totală de 6.482 MW. Acestora li se adaugă parcul eolian de la Crucea, cu o putere instalată de 108 MW.

Compania a înregistrat în 2020 un profit net de 1,45 miliarde de lei.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *