Electrica Furnizare va emite cu întârziere facturile din ianuarie

Electrica Furnizare anunță că în ianuarie operează o serie de optimizări ale sistemelor informatice, iar una dintre consecințe este că va emite cu întârziere facturile.

Iată integral comunicatul companiei de furnizare:

Electrica Furnizare realizează în perioada 01.01.2024 – 31.01.2024 o serie de optimizări complexe ale sistemelor informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiază clienții companiei, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către aceștia.

Furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalitățile de contact disponibile în această perioadă vor fi următoarele:

∙Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informații privind relația cu furnizorul;

∙Punctele de relații cu clienții (clienții au opțiunea să își programeze vizita prin intermediul platformei https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/);

∙Adresa de e-mail menționată în cadrul facturii de energie.

În acest context, procesarea și soluționarea cererilor din partea clienților se vor desfășura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.

În ceea ce privește modalitățile de plată, clienții vor avea la dispoziție următoarele:

∙Internet banking;

∙debit direct;

∙aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago;

∙automatele de plată StartPay;

∙stațiile OMV/Petrom;

∙serviciul Westaco Express;

∙centrele de plăți un-doi Mobile Distribution;

∙punctele de plată PayPoint;

∙ghișeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.

În perioada optimizărilor de sistem, următoarele aplicații și funcționalități nu vor putea fi utilizate de către clienții companiei:

∙MyElectrica – aplicație și portal;

∙TelVerde (comunicare index autocitit);

∙Formularul unic de contact online;

∙E-chat;

∙Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS);

∙Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului,

informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).

Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la clienți la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii. 

Ne asigurăm clienții că depunem eforturi pentru finalizarea cât mai rapidă a optimizărilor de sistem și le mulțumim pentru înțelegere.

2 Comments

  1. Și până în a doua jumătate a lunii februarie când mai primesc vre-o factură ? Până la această dată nu am primit nici una.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *