Enel, CEZ, Electrica sau E.On? Care distribuitor de energie vă răspunde cel mai greu la telefon

Apelurile telefonice de orice fel adresate de consumatori distribuitorilor de energie electrică trebuie preluate în maximum 60 de secunde, potrivit standardului de performanță impus de Autoritatea de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE). Cum au stat însă lucrurile în realitate în 2020, la fiecare dintre operatorii de distribuție, vedeți mai jos

Distribuție Muntenia Nord (Electrica ) este operatorul care a avut, procentual, cele mai multe apeluri la care nu s-a răspuns în 60 de secunde. Aici  s-au înregistrat peste 326.000 de apeluri în 2020, iar dintre acestea, la peste 98.000 s-a răspuns în mai mult de 60 de secunde – 34 %, cel mai mare procent din țară. La polul opus se află Delgaz Grid (E.On) care administrează rețeaua din Moldova, care nu a raportat apeluri preluate în mai mult de 60 de secunde. “În cazul Delgaz Grid, conform afirmațiilor operatorului, ca urmare a implementării unui sistem de asistent virtual în anul 2019, nu s-au înregistrat apeluri nepreluate cu timp de așteptare mai mare de 60 secunde”, arată ANRE.

Există și o statistică cu timpul care trece până la preluarea apelului, adică a timpului în care distribuitorul va ține în telefon până vă răspunde cineva. Anul trecut, pe medie, cel mai mare timp de răspuns la apelurile telefonice l-au avut cei de la E-Distribuție Dobrogea (Enel) – 92 de secunde. La polul opus, cel mai mic timp de răspuns l-au avut tot cei de la Delgaz Grid (E.On), cu 22 de secunde.

Vedeți mai jos situația pentru fiecare distribuitor, inclusiv nunmărul apelurilor telefonice la care nu s-a răspuns:

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *