Enel a lansat un asistent virtual pentru clienții din România

Companiile de furnizare Enel Energie și Enel Energie Muntenia lansează Asistentul Virtual, un nou instrument digital care facilitează interacțiunile dintre cele 3 milioane de clienți și cei doi furnizori, fără a mai fi nevoie de interacțiunea cu un operator, se arată într-un comunicat al Enel.

Asistentul Virtual  este integrat în chatul existent pe pagina de contact a website-ului companiei și, într-o primă etapă, oferă suport pentru șase tipuri de operațiuni de tip self-care ce vin în întâmpinarea celor mai frecvente solicitări primite de la clienți, arată compania.

Asistentul Virtual răspunde la întrebări adresate în limba română despre soldul la zi, confirmarea unei plăți, neprimirea facturii, activarea facturii electronice, modalitatea de obținere a unei copii a facturii, adeverința de sold zero. În funcție de specificul cererii, un utilizator poate afla informația de care are nevoie în minimum trei linii de dialog, iar procesarea informațiilor durează, în medie, câteva secunde.

âAsistentul Virtual va fi dezvoltat pentru a oferi și informații personalizate despre transmiterea indexului la energia electrică și la gazele naturale, clientul obținând detaliile dorite într-un timp extrem de scurt, mai spune compania.

„Asistentul Virtual este cel mai nou instrument prin care să contribuim la îmbunătățirea experienței clientului în relația cu Enel Energie și Enel Energie Muntenia, ca parte a unui proces accelerat de digitalizare pe care noi, ca furnizori, îl parcurgem, pentru a pune clientul în centrul preocupărilor noastre. Folosind inteligența artificială și automatizarea proceselor, am creat un nou canal de comunicare cu clienții noștri, cărora le putem livra informații utile aproape instantaneu, optimizând comunicarea dintre cele două părți. Acest instrument va fi dezvoltat  continuu, pe măsură ce va căpăta experiență din interacțiunile cu utilizatorii. Soluția este complementară platformei MyEnel și celorlalte instrumente digitale pe care le oferim clienților noștri”, a declarat în comunicat Maria Anna Bertoni, director Digital Solutions Romania.

În relația cu Enel Energie și Enel Energie Muntenia, clienții au multiple opțiuni digitale de primire și de plată a facturii, precum și acces la funcționalitatea de contractare online. Astfel, clienții pot primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: în aplicația MyEnel, pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii.

Clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată, alături de alte funcționalități. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

În ceea ce privește achitarea facturilor digital, clienții pot opta pentru debit direct, internet/mobile banking sau transfer bancar.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *