Prețul energiei electrice din cele mai bune oferte ale Enel a crescut ușor, de la 1 februarie, cu circa un ban pe kWh, față de ce oferea compania în planurile tarifare pe care le-a avut până la finalul lunii ianuarie, potrivit ofertelor actualizate cercetate de noi.
Oferta Enel Fix Online este una dintre cele mai bune pe care le avea Enel pentru clienții săi din piața concurențială care fie au ajuns la final cu vechiul contract, fie doresc o ofertă mai bună față de planul tarifar din contractul concurențial pe care îl au deja cu acest furnizor.
Dacă până la 31 ianuarie compania avea, pentru acest tip de ofertă, un preț de 0,24 lei/kWh – preț al energiei active și un abonament zilnic de 0,22 lei/zi pentru locul de consum, acum, în oferta de la 1 februarie, valabilă până la 28 februarie, prețul energiei a crescut, ajungând la 0,254 lei/kWh. Valoarea abonamentului rămâne neschimbată.
Creșterea este așadar de circa 1,4 bani/kWh, ceea ce, la o factură de 100 kWh înseamnă un plus total de 1,66 lei/lună, care include și creșterea TVA aferentă.
La fel s-a întâmplat și cu oferta Enel Fix Online Salut, destinată clienților altor furnizori care ar dori să vină la Enel. Chiar dacă rămâne mai bună decât cea pentru clienții existenți, și aici prețul pe kWh a crescut, de la 0,23 la 0,24 lei/kWh, iar valoarea abonamentului a rămas aceeași, 0,19 lei.kWh. Deci o creștere de un ban/kWh ceea ce înseamnă o creștere marginală la un consum lunar de 100 kWh, de circa 1,2 lei.
Enel a menținut însă prețul din oferta la care plătesc energia electrică clienții săi care nu au trecut în piața concurențială. Este vorba despre oferta concurențială Enel Simplu Anual, un plan tarifar cu un preț de 0,329 lei/kWh, care este menținut și în această lună.
Prețiurile sunt fixe și valabile un an.
Enel este, prin cele două companii de furnizare din țară, Enel Energie și Enel Energie Muntenia, liderul pieței concurențiale din țară pentru casnici. Aproape 75% din clienții casnici de energie electrică ai celor două companii sunt deja pe piața concurențială, mai exact 2,1 milioane din aproximativ 2,9 milioane de consumatori, potrivit ultimelor date comunicate de companie.