Enel a atins pragul de două milioane de clienţi casnici pe piaţa concurenţială

Enel Energie și Enel Energie Muntenia, liderii pieţei de furnizare de energie electrică din România, anunţă atingerea numărului de două millioane de clienţi rezidenţiali pe piața concurențială de furnizare de electricitate, arată compania într-un comunicat. Piaţa consumatorilor casnici a fost însă re-reglementată.

,,Dublarea numărului de clienți de pe piața concurențială în mai puțin de un an reprezintă un moment important în viața companiei noastre. Am reușit să confirmăm încă o dată că suntem furnizorul preferat de români pe această piață și că strategia noastră de a-i plasa în centrul preocupărilor noastre prin oferte personalizate, care răspund nevoilor lor de consum, a fost una de succes. Am continuat să inovăm pentru a simplifica viața clienților noștri prin oferirea unor servicii cu valoare adăugată, într-un parteneriat pe termen lung, devenind un furnizor integrat de servicii de utilităţi,” a declarat Michele Abbate, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.

“Produsele Enel au fost create pentru a îndeplini cerințele consumatorilor moderni, care doresc o interacțiune mai simplă cu furnizorul de energie. Pentru a facilita interacțiunea cu clienții, ofertele Enel sunt disponibile în orice moment, oriunde în România, iar clienții pot derula online toate operațiunile prin intermediul site-ului www.enel.ro.
Companiile de furnizare ale grupului Enel în România au intrat, de asemenea, pe piața locală de furnizare de gaze naturale pentru consumatorii casnici prin configurarea unor oferte care facilitează utilizarea și asigură predictibilitate pentru gospodării, oferindu-le beneficiul de a avea un singur furnizor atât pentru electricitate, cât și pentru gaze naturale. Această mișcare strategică a permis companiei să creeze pachete avantajoase pentru furnizarea de gaze naturale și energie electrică, oferind prețuri preferențiale și accesibile celor care aleg Enel ca furnizor principal pentru ambele servicii”, arată compania.

“Compania s-a concentrat și asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale precum Enel Asistență, Enel Asistență+ pentru electricitate și Enel Asistență Gaz și Enel Asistență Gaz+ pentru gaze naturale. Clienții beneficiază astfel de pachete de asistență tehnică pentru instalațiile interioare de utilizarea gazelor și electricității, reparații de lăcătușerie, reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalației de gaz, intervenții de urgență la instalația de gaz și centrala termică, printr-o rețea de firme specializate, administrată de partenerul nostru EuropAssistance”, arată compania.

Enel România este unul dintre cei mai mari investitori privați în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției și furnizării de electricitate, dar și al producției de energie electrică din surse regenerabile, prezent pe piața din România din 2005. Enel are aproximativ 3.100 de angajați în România și oferă servicii unui număr de 3 milioane de clienți. Companiile E-Distribuție operează rețele cu o lungime totală de aproximativ 128.000 de kilometri în trei zone importante ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, acoperind o treime din piața locală de distribuțieEnel Energie și Enel Energie Muntenia sunt importanți furnizori de energie în România, având în ofertă atât energie electrică și gaze naturale, cât şi servicii cu valoare adăugată (precum servicii de asistenţă, produse de iluminat, servicii de asigurare, aer condiționat etc).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *