Enel a ajuns să aibă 200.000 de clienţi casnici în regim de piaţă concurenţială

Numărul clienților rezidențiali care au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia pe piața concurențială de energie electrică s-a dublat comparativ cu luna noiembrie a anului trecut, spune compania.

Enel a atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali ca urmare abordării orientate către client și eforturilor constante de a moderniza și de a digitaliza serviciile și interacțiunea cu clienții, cu scopul de a oferi acestora o experiență simplificată în relația cu furnizorul, se arată într-un comunicat al companiei.

“Suntem mândri că am atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială, ținând cont de faptul că această piață este din ce în ce mai competitivă și mai dinamică. Această realizare este confirmarea că Enel se diferențiază pe piață prin plasarea inovației și a clienților în centrul preocupărilor sale. Prin ofertele personalizate în funcție de nevoile clienților nostri și prin digitalizarea principalelor căi de interacțiune cu aceștia, am adus inovația mai aproape de consumatori, făcându-le viața mai ușoară”, a declarat Michele Grassi, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.

Enel a premiat astăzi clientul numărul 200.000 activat pe piața liberă. Acesta locuiește în Furculești, județul Teleorman, și va beneficia de energie electrică gratuită timp de un an.

În luna februarie 2017, Enel a lansat o nouă campanie pentru promovarea celui mai nou serviciu – abonamentul Enel Fix Online – rezultatul eforturilor companiei de a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor de astăzi, care își doresc să aibă o interacțiune simplă cu furnizorul de energie, pentru reducerea timpului alocat acestor activități. Clienții pot încheia acest abonament în orice moment și pentru orice zonă din România și pot efectua în mediul online toate operațiunile, de la încheierea contractului și până la plata facturii, pe site-ul www.enel.ro .

Enel pune la dispoziția clienților rezidențiali o gamă variată de produse personalizate, oferind predictibilitate prin prețuri fixe și o comunicare facilă cu clienții prin intermediul aplicației MyEnel disponibilă atât online, cât și pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual și Enel Fix Online.

Prezentă pe piața din România încă din 2005, Enel este, în acest moment, cel mai mare investitor privat în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției si furnizării de electricitate, dar si al producției de energie electrică din surse regenerabile. Enel are peste 3.100 de angajați în România și oferă servicii unui număr de 2,8 milioane de clienți din trei zone importante ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *