E.On Energie va redeschide treptat magazinele; în mare parte, activitatea de relaţii clienţi se va desfăşura online şi telefonic

E.On Energie România va redeschide treptat magazinele însă, în cea mai mare parte, activitatea de relaţii clienţi va continua să se desfăşoare online şi telefonic, informează marţi compania, citată de Agerpres.

„E.ON Energie România a decis ca după ridicarea stării de urgenţă din România şi instituirea stării de alertă, urmare a epidemiei generate de noul coronavirus, să redeschidă treptat magazinele E.ON însă, în cea mai mare parte, activitatea de relaţii clienţi va continua să se desfăşoare online şi telefonic, prin intermediul agenţilor companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro şi pe platforma E.ON Myline”, se precizează într-un comunicat al E.ON remis AGERPRES.

Potrivit sursei citate, magazinele E.ON au fost pregătite astfel încât să fie asigurată protecţia clienţilor şi a angajaţilor. Astfel, la intrare se află dezinfectanţi iar agenţii care deservesc clienţii poartă măşti de protecţie şi mănuşi. De asemenea, toate suprafeţele şi obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate.

La rândul lor, clienţii care sunt nevoiţi să ajungă la magazinele E.ON trebuie să se programeze online, folosind serviciul E.ON eBooking, pe eon.ro/programare-online, pentru a evita aglomeraţia, iar atunci când intră în magazine trebuie să poarte mască de protecţie, aceasta fiind obligatorie în conformitate cu regulile sanitare instituite de către autorităţi.

„Fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de responsabilitate şi să respecte distanţarea socială pentru a evita răspândirea coronavirusului. De aceea, recomandarea noastră este ca vizita la magazinele E.ON să fie ultima opţiune, fiind preferabil ca în această perioadă clienţii să folosească canalele alternative de comunicare”, a declarat Claudia Griech, director general adjunct al E.ON Energie România.

În magazinele E.ON nu poate intra decât un număr limitat de clienţi, care este egal cu numărul agenţilor din fiecare centru. Informaţii despre programul magazinelor se pot găsi pe www.eon.ro.

„Recomandăm clienţilor noştri să utilizeze în continuare canalele de comunicare alternative la care ne pot contacta oricând: apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu şi rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz şi electricitate, 24/7. Totodată, consultanţii E.ON pot prelua apeluri şi oferi informaţii şi soluţii de luni până vineri între orele 08.00-20.00; prin e-mail la [email protected] sau direct din contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operaţiuni legate de contul personal. Clienţii care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline; prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold şi confirmare plată; prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România”, se mai arată în documentul citat.

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,1 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a circa 15 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,7 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,3 miliarde de euro, menţionează compania. AGERPRES

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *