DEER lansează asistenul virtual ChatVolt

Distribuţie Energie Electrică România lansează vineri, la ora 22:00, asistentul virtual ChatVolt, care va oferi informaţii rapide şi actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit şi va înregistra sesizările privind deranjamentele, informează compania printr-un comunicat.

Potrivit sursei citate, după lansarea noului site şi a hărţii interactive, chatbot-ul, denumit ChatVolt, vine în întâmpinarea utilizatorilor cu o aplicaţie rapidă şi eficientă de asistenţă automată. De asemenea, asistentul virtual permite utilizatorilor să transmită deranjamentele fără a fi necesară apelarea serviciului call center, ceea ce reduce timpul de aşteptare şi asigură o gestionare promptă a diferitelor situaţii sesizate.

„DEER îşi respectă angajamentele de transparenţă, accesibilitate şi comunicare eficientă, continuând procesul de accelerare a modernizării, a digitalizării serviciilor pe care le oferă. Ne bucurăm că am reuşit prin noul site, lansat luna trecută, să oferim o experienţă de navigare plăcută şi, mai ales, utilă şi facilă, pentru vizitatorii platformei noastre, indiferent de gradul de familiarizare a acestora cu tehnologia. Aşa cum am anunţat, în scopul adaptării la cerinţele moderne ale aplicaţiilor web, site-ul DEER are, începând de astăzi, integrat un chatbot, cu scopul de a susţine obiectivele de business şi de a oferi utilizatorilor noştri posibilitatea de a primi informaţii rapide şi actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, dar şi suport în transmiterea indexului autocitit. Prin dezvoltarea acestor aplicaţii, dorim să beneficiem cât mai mult de tehnologia modernă, pentru a ne îndeplini obiectivele şi a creşte permanent gradul de satisfacţie al celor aproape 4 milioane de utilizatori”, a declarat Mihaela Rodica Suciu, directorul general al companiei, citată în comunicat.

Paul Negrea, director al Direcţiei Control Corporativ, Legalitate şi Reclamaţii DEER, a subliniat că asistentul virtual ChatVolt a fost conceput şi integrat în noul site al DEER cu scopul de a răspunde, într-un grad ridicat de acurateţe, la întrebările utilizatorilor.

„Chat Volt ne va ajuta să reducem timpul de aşteptare în call center, utilizatorii având posiblitatea să verifice în timp real întreruperile în alimentarea cu energie electrică şi, totodată, să sesizeze întreruperi accidentale pe baza codului POD, aferent locului de consum, pentru a fi posibilă identificarea locaţiei şi intervenţia echipei operative. În plus, se pot verifica întreruperile planificate, rapid şi simplu, la un click distanţă. Astfel, acest asistent virtual, care noi l-am numit ChatVolt, nu numai că simplifică procesul de sesizare a deranjamentelor, dar oferă asistenţă automatizată consumatorilor pentru cele mai frecvente întrebări şi facilitează procesul de transmitere a indexului autocitit, îmbunătăţind experienţa clienţilor”, a spus Paul Negrea.

Practica utilizatorilor în folosirea acestui asistent virtual va fi simplă, eficientă şi satisfăcătoare, ţinând cont de aspectele cheie pentru asigurarea unei experienţe pozitive. Interfaţa va fi uşor de utilizat, cu instrucţiuni clare şi opţiuni uşor accesibile, răspunsurile oferite utilizatorilor vor fi rapide şi relevante, evitându-se întârzierile sau răspunsurile incomplete, se menţionează în comunicat.

În situaţiile în care utilizatorii vor dori să afle sau să ofere informaţii suplimentare, cu privire la un deranjament, aceştia vor fi preluaţi automat de angajaţii din cadrul serviciului call center.

Distribuţie Energie Electrică Romania (DEER), parte a Grupului Electrica, este cel mai important operator naţional de distribuţie a energiei electrice, care acoperă 18 judeţe, reprezentând 40,7% din teritoriul României (97.196 kmp). Cu o tradiţie de peste 120 de ani, DEER oferă servicii pentru aproape 4 milioane de utilizatori, prin intermediul unei reţele de distribuţie a energiei electrice de peste 200.000 km.

2 Comments

  1. Este foarte utila initiativa lansata de Distributia Energie Electrica Romania, care prin intermediul asistentului virtual ChatVolt, ne va oferi acces rapid si actualizat la informatii privind intreruperile in alimentarea cu energie electrica. Este o masura inteligenta si moderna pentru a facilita relatia dintre companie si utilizatori si pentru a asigura o gestionare mai prompta a situatiilor sesizate. Este important sa ne adaptam la cerintele tehnologiei actuale, astfel incat sa ne bucuram de o experienta cat mai placuta si utila in navigarea pe platforma companiei. Felicitari pentru efortul depus si speram ca aceasta initiativa va contribui la cresterea gradului de satisfactie al utilizatorilor si la modernizarea serviciilor pe care le oferiti. Bravo, Distributia Energie Electrica Romania!

    1. sa platesti un articol in presa e una, dar sa platesti si comentariile e deja sovietic….. nasol cand te dai de gol cu username: cardrecenziigoogle :))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *