Consiliul Concurenţei analizează posibile obstacole în calea mutării consumatorilor spre furnizori mai atractivi din energie

Consiliul Concurenţei analizează presupuse obstacole pe care operatori din energie le-ar pune în calea mutării consumatorilor a furnizori mai atractivi, cum este Hidroelectrica, a afirmat, luni, preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu.

„La energie au fost multe investigaţii care s-au încheiat fie cu sancţiuni pe zona de gaze, fie cu impunerea de măsuri, de schimbat comportament pe zona de electricitate. Acum ne uităm din nou la presupuse obstacole pe care operatori din energie i-ar pune în calea mutării consumatorilor spre furnizori mai atractivi deci, în esenţă, blocarea migraţiei consumatorilor de la furnizorii distribuitorii tradiţionali spre furnizori noi, cum e Hidroelectrica”, a menţionat Chiriţoiu, scrie Agerpres.

Întrebat despre controalele la mai multe firme din grupul Enel, pe partea de distribuţie, el a menţionat că, pe energie, acestea tocmai s-au încheiat.

„Pe energie, tocmai am terminat. Am convenit o serie de schimbări cu Electrica şi cu CEZ, deci pe partea de furnizare de electricitate. La ce ne uităm la Enel? Sunt tot suspiciuni similare, de blocare a mutării clienţilor de la compania tradiţională, deci o companie mare, în speţă Enel, spre companii nou apărute în piaţă, cum este Hidroelectrica. În esenţă, la asta ne uităm, dacă în mod intenţionat se obstrucţionează mutarea clienţilor de la furnizorul Enel spre alţii, în special spre Hidroelectrica. Pentru Hidroelectrica există o cerere mare a clienţilor să se mute”, a punctat Chiriţoiu.

Raportul privind concurenţa în sectoare cheie pentru anul 2023 a fost lansat, luni, într-o conferinţă organizată de Consiliul Concurenţei.

1 Comment

  1. Cine dracu ar vrea și de ce să se mute la Hidroelectrica?
    Hidroelectrica nu este funcțională, nu emite facturi și când le emite sunt greșite și nu le poți corecta. Nu ai cu cine discuta, nu răspund la telefon, nu răspund și nu înregistrează nimic trimis pe mail.
    De ce ai vrea, în condițiile în care prețurile sunt oricum plafonate, să intri în contract cu o societate care nu este funcțională.
    Factura corectă și la timp este mai importantă decât un preț aparent mai mic dar care te costă timp, nervi, plângeri pe la ANRE (instituție care doarme) și până la urmă tot în instanță ajungi.
    Ca prosumator nici atât nu se merită să te complici, sunt alte companii în piață semnificativ mai ok comparativ cu Hidroelectrica.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *