Companiile de distribuție ale Enel în România introduc audienţele digitale pentru a acorda consultanţă clienţilor

Companiile E-Distribuţie, operatorii de distribuţie ai energiei electrice din cadrul Grupului Enel în România, vor introduce începând de luni, 25 mai, o soluţie digitală pentru audienţe, prin intermediul serviciilor de conferinţe online, se arată într-un comunicat al companiei.

Soluţia este introdusă pentru a oferi consultanţă clienţilor, în vederea înregistrării cererilor de racordare, respectând astfel regulile de distanţare socială şi măsurile pentru protejarea clienţilor şi angajaţilor săi, respectând în acelaşi timp cerinţele de calitate ale serviciului de distribuţie.

„Mijloacele alternative de comunicare cu clienţii s-au dovedit eficiente şi au permis companiilor E-Distribuţie să rămână în contact cu clienţii şi să ofere servicii în perioada în care autorităţile au aplicat măsuri pentru distanţarea socială. Prin urmare, vom continua să rămânem în legătură cu clienţii noştri prin telefon, e-mail şi prin intermediul site-ului nostru www.e-distributie.com”, se arată în comunicat.

Pentru a completa serviciile existente, companiile E-Distribuţie au dezvoltat serviciul de consultanţă on-line, o soluţie digitală pentru clienţii care au nevoie de îndrumare şi instrucţiuni privind cadrul legal şi de reglementare aferent racordării la reţea, precum şi alte servicii. Astfel, clienţi pot solicita telefonic o audienţă on-line, şi pot configura o întâlnire digitală în timpul programului de lucru – de luni până vineri, între orele 09.00 – 13.00.

Clienţii pot accesa www.e-distributie.com pentru a iniţia şi gestiona online racordarea la reţeaua de energie electrică. Platforma permite utilizatorilor să urmărească procesul de conectare din momentul depunerii cererii de racordare, în zona Contul Meu, până la încheierea contractelor de furnizare / distribuţie, iar instalaţia electrică este pusă sub tensiune. Aici clienţii pot încărca documentele referitoare la cererea de racordare la reţea şi pot găsi informaţii despre evoluţia cererii lor, un serviciu online transparent, disponibil 24 de ore pe zi.

În acelaşi timp, interfaţa din zona Contul Meu permite accesul mai uşor la toate serviciile online cu care utilizatorii erau deja familiarizaţi, precum cele legate de Avizul de amplasament, Informaţii despre POD (locul de consum), Informaţii despre consum, Istoricul de citire a indexului, Notificări şi servicii online legate de contract.

Clienţii pot verifica online întreruperile la alimentarea cu energie electrică, pe harta dedicată (https://www.e-distributie.com/ro/intreruperi-curent.html), care este actualizată la fiecare 30 de minute.

Enel este o companie energetică multinaţională, unul dintre liderii integraţi pe pieţele globale de electricitate, gaze naturale şi energii din surse regenerabile. Enel este una dintre cele mai mari companii de utilităţi din Europa după capitalizarea de piaţă şi EBITDA raportat. Grupul Enel activează în peste 30 de ţări din lume, având o capacitate instalată netă de producţie de energie de circa 85 GW. Enel distribuie electricitate printr-o reţea de peste 2,2 milioane de kilometri, are circa 74 de milioane de clienţi casnici şi companii în toată lumea, care reprezintă cea mai mare bază de clienţi comparativ cu firmele europene din domeniu. Divizia de energii regenerabile Enel Green Power operează unităţi de producţie cu o capacitate instalată de 43 GW din surse eoliene, solare, geo-termale şi hidro în Europa, cele două Americi, Africa, Asia şi Australia.

Enel România este unul dintre cei mai mari investitori privaţi în domeniul energetic, cu operaţiuni în sectorul distribuţiei şi furnizării de electricitate, dar şi al producţiei de energie electrică din surse regenerabile, prezent pe piaţa din România din 2005. Enel are aproximativ 3.100 de angajaţi în România şi oferă servicii unui număr de 3 milioane de clienţi. Companiile E-Distribuţie operează reţele cu o lungime totală de aproximativ 128.000 de kilometri în trei zone importante ale ţării: Muntenia Sud (inclusiv Bucureşti), Banat şi Dobrogea, acoperind o treime din piaţa locală de distribuţie, şi dezvoltă un program de investiţii pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor, a siguranţei şi performanţei reţelelor şi implementarea pe plan local a standardelor de mediu ale grupului Enel.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *