CEZ Vânzare lansează o campanie de informare asupra eficienţei energetice

CEZ Vânzare lansează #PromisiuneaPentruAcasa, o campanie de informare asupra eficienţei energetice, în cadrul proiectului european SocialWatt

Conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES, iniţiativa CEZ Vânzare vine în sprijinul clienţilor şi a publicului larg prin prezentarea unor măsuri practice de reducere a costurilor lunare de energie şi gaze naturale şi adoptarea unui comportament eficient energetic. Proiectul face parte din #PromisiuneaVerde – platforma care încurajează grija faţă de resursele oferite de natura şi atenţia la nevoile oamenilor.

În cadrul campaniei de informare #PromisiuneaPentruAcasa, CEZ Vânzare a dezvoltat un instrument digital de analiză prin care consumatorii din întreaga ţară pot descoperi cât de eficiente sunt locuinţele lor din punct de vedere energetic. Prin completarea chestionarului de pe platforma Portalul de Eficienţă şi răspunsul la câteva întrebări simple, adaptate tipului de locuinţă, utilizatorii pot afla dacă au o casă verde – eficientă permanent, o casă albastră – optimă, o casă galbenă – consumatoare sau o casă roşie – ineficientă energetic.

„Pe zi ce trece, avem de ales între tot mai multe gadgeturi pentru casa sau birou, mai multe tipuri de uşi sau ferestre care ne vin în ajutor şi ne oferă confort. Toate acestea înseamnă însă un consum energetic mai mare în lipsa unui comportament responsabil. Viaţa noastră devine mai simplă nu atunci când avem dispozitive electronice mai sofisticate, ci atunci când le alegem şi le utilizam mai eficient”, a declarat Cornelia Szabo, director executiv şi preşedintele Directoratului CEZ Vânzare.

De asemenea, CEZ Vânzare pune la dispoziţia publicului un E-book care oferă un set de sfaturi de eficienţă energetica aplicabile în orice tip de locuinţă pentru a optimiza consumul de energie electrică, gaze naturale sau apă şi, în mod implicit, pentru a reduce costul lunar al facturilor.

„Campania #PromisiuneaPentruAcasa abordează un fenomen îngrijorător, sărăcia energetică din zona Olteniei. Conform studiului realizat de CEZ Vânzare în cadrul proiectului european Social Watt, care a analizat 1.120 de localităţi din zona Olteniei, au fost identificate 5 localităţi cu un grad ridicat de sărăcie energetică”, se menţionează în comunicat.

Grupul CEZ este prezent pe piaţa românească încă din anul 2005, odată cu preluarea companiei de distribuţie Electrica Oltenia SA care, după procesul de transformare, asigură alimentarea cu energie electrică a şapte judeţe: Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Vâlcea şi Teleorman. Afacerile Grupului CEZ în România sunt reprezentate de cele nouă companii – Distribuţie Oltenia, CEZ România, CEZ Vânzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development, TMK Hydroenergy Power şi CEZ ESCO România.

CEZ Vânzare este principalul furnizor de energie electrică din sud-vestul României, dar şi furnizor de gaze naturale, cu un portofoliu de clienţi casnici şi industriali care depăşeşte 1,3 milioane de clienţi.

Social Watt este un proiect european de eficienţă energetică, care are ca scop reducerea sărăciei energetice prin implicarea entităţilor din domeniul energiei în dezvoltarea unor soluţii inovatoare, aplicabile la nivelul comunităţilor vulnerabile. Proiectul a început în luna septembrie a anului 2019 şi are o durată de 36 de luni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *