Anunț important pentru toți clienții Hidroelectrica: factura se va putea plăti în sfârșit online cu cardul

Cei peste jumătate de milion de clienți casnici ai Hidroelectrica vor putea în sfârșit să plătească factura cu cardul în aplicație. Hidroelectrica a semnat contractul pentru servicii de plată cu carduri bancare prin aplicația iHidro și site-ul oficial.

În data de 23 septembrie 2024 Hidroelectrica a semnat cu compania PayU contractul pentru furnizarea de servicii de plată cu cardul pentru clienții finali, arată compania într-un comunicat de presă.

“Contractul, adjudecat ca urmare a parcurgerii unei proceduri de achiziție sectorială la care au participat trei ofertanți – PayU, asocierea formată din CEC Bank – Europayment Services și NETOPIA Financial Services, are o valoare de 3.463.200 RON și include servicii de plată prin aplicația proprie a companiei, iHidro, inclusiv pentru versiunea de mobil, precum și prin site-ul oficial, hidroelectrica.ro”, arată compania.

Noile servicii de plată vor îmbunătăți accesibilitatea și comoditatea platformelor digitale ale Hidroelectrica, oferind clienților o modalitate sigură și ușoară de gestionare a plăților, spune compania.

„Semnarea acestui contract marchează o etapă extrem de importantă în angajamentul nostru de a îmbunătăți experiența clienților prin digitalizare. Prin parteneriatul cu PayU, un lider în soluții de plată online, ne asigurăm că clienții Hidroelectrica beneficiază de metode de plată fluide, sigure și eficiente. Acest lucru face parte din strategia noastră mai amplă de a crește eficiența operațională și de a continua să oferim soluții de energie verde adaptate cerințelor pieței din România. Suntem încrezători că aceste îmbunătățiri vor consolida satisfacția clienților nostri si vor face mai atractiva si sustenabila oferta Hidroelectrica,” a declarat Karoly Borbely, președintele directoratului Hidroelectrica.

“Această inițiativă se aliniază cu eforturile continue ale Hidroelectrica de a moderniza serviciile și răspunde cerințelor clienților privind asigurarea unei flexibilități îmbunătățite în gestionarea conturilor proprii de energie. Implementarea procesatorului de plăți are ca termen 15 zile de la emiterea ordinului de execuție de către Hidroelectrica, ulterior parcurgerii unui proces de conciliere a tehnologiilor informatice utilizate și finalizarea dezvoltărilor suplimentare necesare aplicației iHidro. Noua metodă de plată cu cardul, inclusiv integrarea cu Apple Pay și Google Pay, va aduce un plus de confort, asigurând o experiență rapidă și eficientă în gestionarea plăților facturilor de către clienții companiei”, mai arată compania.

Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România şi furnizează servicii tehnologice pentru Sistemul Energetic Naţional. Compania operează 187 de centrale cu o capacitate hidroenergetică de 6,3 GW. În plus, deţine un parc eolian la Crucea, cu o putere instalată de 108 MW. Compania acoperă, de asemenea, 13,09% din piaţa de furnizare din România.

4 Comments

  1. Și la pi pont emai bine pt noi pensionari cu probleme de sănătate la pp ce ce întâmplă cu facturile prin posta nu prea vin la timp

  2. Factura la energie electrică nu a venit din ianuarie 2024 .La telefon nu răspunde nimeni. Vă rog să trimiteți și factură prin poștă !

  3. Facturile fizice poate nu vin la timp. Intrați în contul iHidro și acolo apar în jurul datei de 20 a fiecărei luni și asta încă de când au implementat aplicația și site-ul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *