Anunț de la PPC pentru toți clienții. Ce se întâmplă cu facturile la energie electrică

PPC Energie, unul dintre marii furnizori de energie electrică ai populației, își anunță clienții că factura de energie aferentă consumului lunii iulie va fi emisă cu întârziere, din cauza implementării noilor modificări legislative. 

Iată ce a anunțat PPC pe pagina sa de facebook:

Poate te întrebi care sunt schimbările din factura ta de energie, începând cu 1 august?

📈 TVA-ul crește la 21%: pentru facturile emise începând cu 1 august, se va aplica noua cotă TVA, conform reglementărilor fiscale în vigoare.

📈 Eliminarea plafonării prețurilor la energie, astfel încât factura ta va reflecta noile tarife, începând cu consumul din luna iulie 2025.

📈 Un nou cod de bare pentru plățile la oficiile poștale, destinat clienților aflați în situația de sărăcie energetică.

Factura aferentă consumului de energie electrică din luna iulie va fi emisă cu întârziere, deoarece integrăm aceste modificări în sistemele noastre informatice. Ne cerem scuze pentru acest lucru și îți mulțumim pentru răbdare!

Facturile vor fi emise, etapizat, începând cu 21 august.

„De la momentul emiterii facturii, clienții vor avea la dispoziție același număr de zile din contract pentru plata acesteia, astfel încât plata facturilor nu fie o grijă în plus în această perioadă. Mai mult, persoanele care întâmpină dificultăți la achitarea facturii, pot solicita eșalonarea acesteia prin oricare dintre canalele de contact cu clienții: call-center, contul myPPC, formularul de contact online sau în magazinele PPC Energie”, arată PPC.

PPC Energie este furnizor de energie electrică și gaze cu o bază de aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții din toată țara și o rețea de 80 de magazine.

Citește și:

PPC lansează prima ofertă de energie electrică cu preț dinamic din România, cu prețuri la jumătate pentru cine are contoare inteligente

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *