Anunț de la Electrica Furnizare pentru toți clienții. Ce se schimbă la 1 iulie

Începând cu luna iulie 2025, autentificarea cu codul ATM nu va mai fi disponibilă pentru transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, precum și pentru accesarea meniului interactiv Call Center Electrica Furnizarem arată o informare de pe site-ul companiei.

Pentru autentificare, folosește codul locului de consum (NLC) și ultimele 4 cifre din codul de client, informații pe care le găsești pe prima pagină a facturii, în secțiunea „Client”.

  • exemplu cod loc de consum (NLC): 7000XXXXXX
  • exemplu cod de client: XXXXXX4567

Indexul autocitit se transmite în perioada indicată pe factură, prin:

  • TelVerde (0800.800.048, apel gratuit, non-stop);
  • MyElectrica;
  • E-chat, asistentul virtual.

Prin meniul interactiv Call Center poți:

  • activa factura electronică, ce îți va fi transmisă atât prin intermediul e-mail-ului, cât și în contul tău MyElectrica;
  • confirma plata facturilor restante de energie electrică (serviciu disponibil doar pentru clienții casnici cu cel mult două facturi restante);
  • obține informații cu privire la soldul tău, ultima factură emisă, modalitățile de plată a facturilor, intervalul de transmitere a indexului autocitit, perioada în care este programată citirea contorului;
  • activa opțiunea de a fi sunat în cazul în care s-a emis un preaviz de deconectare pentru neplată aferent locului tău de consum;
  • afla numerele de telefon ale operatorului de distribuție pentru semnalarea deranjamentelor.

Cu o experiență de peste 120 de ani pe piața de energie electrică, compania Electrica Furnizare este parte a Grupului Electrica și are un portofoliu de peste 3,2 milioane de clienți, fiind una dintre cele mai mari companii de profil din țară. Electrica este o companie cu capital majoritar privat, dar cu statul român cel mai mare acționar, listată la Bursa de Valori București.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *