Andreea Ioniţă, director de strategie şi program management şi membru din anul 2013 în boardul Orange, liderul pieţei de telefonie mobile din România, va prelua la jumătatea lunii aprilie poziţia de chief digital & strategy officer în cadrul E.On România, potrivit informaţiilor publicate de Adrian Seceleanu, jurnalist specializat în IT şi telecom.
Andreea Ioniţă va intra în boardul E.On şi va coordona diviziile de IT, customer insights, digital şi strategie / fuziuni şi achiziţii, fiind responsabilă de definirea strategiei companiei pe termen lung, a proiectelor strategice, analiza comportamentului clienţilor, a programelor de digitalizare şi IT, scrie Adrian Seceleanu.
Formal, ea va prelua noua funcţie la E.ON la jumătatea lunii aprilie.
Cooptarea Andreei Ioniţă, om cu experienţă în zona IT, ar putea avea legătură cu strategia companiei de concentrare pe zona digitală. Spre exemplu, în noiembrie 2017, E.On a lansat pe piaţa din România un nou furnizor de energie, dezvoltat pentru a oferi produse şi servicii 100% online, pe platforma eonflash.ro, consumatorilor care doresc să îşi schimbe furnizorul de gaze naturale şi electricitate, în contextul liberalizării pieţei de profil.
E.On Flash propune pachete de gaze şi electricitate personalizate în funcţie de comportamentul de consum al clienţilor, oferind şi consiliere individuală, iar contractele se încheie online.
E.On România este unul dintre cei doi mari furnizori şi distribuitori de gaze pe piaţa locală, după ce compania germană E.On Ruhrgas a cumpărat Distrigaz Nord, în 2005. Tot în acel an, E.On a cumpărat şi filiala de distribuţie şi furnizare a electricităţii Electrica Moldova. Compania este acum furnizor integrat de gaze şi energie electrică şi are peste 3 milioane de clienţi.