PPC Energie, unul dintre marii furnizori de energie electrică ai populației, a lansat o ofertă concurențială cu un preț scăzut, pentru clienții noi. Este valabilă timp de două săptămâni, dar nu există limită de contracte care pot fi încheiate la acest preț.
PPC Energie vine cu un preț mai redus al ofertei sale PPC Energie Verde, care se adresează însă doar clienților noi, conform ofertei lansate acum. Astfel, pentru clienții casnici care sunt acum la alt furnizor de energie și vor să treacă la PPC, compania are o ofertă de 0,55 lei/kWh, preț al energiei active, la care se adaugă, desigur, tarifele de rețea și taxele.
Prețul este fix pentru un an de zile, perioadă pe care se semnează contractul de furnizare, iar energia este 100% din surse regenerabile.
Foarte important: Oferta este limitată în timp, fiind valabilă până la data de 15 decembrie, dar nu există limită la numărul de contracte care pot fi încheiate la acest preț. Deci compania poate accepta oricât de mulți clienți care ar dori să schimbe furnizorul ca să treacă la PPC în aceastră perioadă, oferind acest preț al energiei active, de 0,55 lei/kWh.
Prețul final de furnizare este cuprins între 1,19 lei/kWh și 1,27 lei/kWh, în funcție de zona de rețea în care este amplasat locul de consum. Iată prețurile pentru fiecare zonă:

Această ofertă vine cu un preț al energiei active cu 0,1 lei (10 bani) kWh, mai mic decât oferta standard Energie Verde, care este și ea în vigoare și se adresează tuturor clienților și arată de fapt cât dură devine concurența pe piata de furnizare pentri clienții casnici, în contextual unei piețe liberalizate și al concurenței făcute de Hidroelectrica. Aceasta din urmă are avantajul că este și producător mare de energie electrică, cel mai mare din România.
Înainte de oferta despre care ați citit mai sus, PPC a venit, în premieră pentru piața de furnizare, cu o ofertă generalizată cu preț redus pentru clienții existenți, în încercarea de a-i determina să nu treacă la alt furnizor. Și acea ofertă a avut prețul celei de acum, de 0,55 lei/kWh la energia activă, și a fost limitată pentru perioada 27-30 noiembrie, și, în plus, a fost valabilă pentru primii 5.000 de clienți ai companiei care o accesează.
PPC Energie are aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții din toată țara și o rețea de 80 de magazine.
Concurență tot mai ascuțită, PPC a intrat într-un război al prețurilor cu Hidroelectrica
După momentul 1 iulie, când s-au desființat plafoanele de preț și piața a redevenit concurențială, furnizorii să le spunem clasici de energie ai populației a trebuit să facă față competiției Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică al țării care, beneficiind de faptul că își produce propria sa energie pe care o livrează clienților, are cel mai bun preț din piață.
În aceste condiții, PPC a început încă din vară să reducă prețurile, lansând cu puțin timp înainte de liberalizare oferta concurențiașă de energie verde.
La acel moment, prețul energiei active era de 0,78 lei/kWh, iar prețul final de furnizare, cu tot cu tarife și taxe, era de 1,42 lei/kWh, pentru clienții din zona Bucureștiului, de exemplu. Iată că, acum, s-a ajuns, în mai multe oferte ale PPC – ca prețul să coboare la 0,55 lei pentru energia activă, respectiv la 1,19 lei/kWh preț final de furnizare pentru București.






