Hidroelectrica spune că nu are în plan o creștere a prețurilor de furnizare a energiei electrice

În urma unor informații apărute ieri, 22 august, în presă, Hidroelectrica dorește să clarifice faptul că nu a anunțat, nu a intenționat și nici nu ia în considerare vreo majorare a prețurilor de furnizare a energiei electrice, arată compania într-un comunicat de presă.

Compania își menține angajamentul de a avea o ofertă corectă și competitivă pentru clienții săi și reafirmă că nu are în vedere vreo modificare unilaterală a prețurilor pentru contractele existente, spune Hidroelectrica

Prețurile ofertate către clientul casnic se situează între 1,06 – 1,14 lei/kWh inclusiv cota de TVA de 21%, în funcție de tarifele reglementate ale fiecărui loc de consum din Romania.

“Achizițiile de energie realizate de către Hidroelectrica din piață reprezintă o practică firească în rândul furnizorilor  și nu echivalează cu o creștere a prețurilor. Niciodată nu am intenționat să realizăm furnizarea de energie electrică doar din producție proprie”, mai spune compania.

“Hidroelectrica își menține poziția de cel mai competitiv furnizor de energie de pe piață și dispune de capacitatea operațională și logistică necesară pentru a răspunde în condiții optime cererii crescute venite din partea noilor clienți.

Orice persoană interesată, care dorește să devină client al Hidroelectrica este binevenită.

Compania recomandă clienților săi și publicului interesat să consulte site-ul oficial al companiei precum și să țină cont doar de comunicatele oficiale.

Hidroelectrica rămâne dedicată furnizării de servicii transparente și conforme cu legislația, asigurând în permanență o informare corectă și completă pentru toți consumatorii săi”, mai arată Hidroelectrica.

Citește și:

Hidroelectrica, profit redus cu peste 40% la șase luni. Producția de energie a scăzut cu 27%

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din țară, dar și furnizorul cu cel mai bun preț pentru populație și-a crescut masiv numărul de clienți casnici în ultimele luni.

“Hidroelectrica cunoaște o creștere exponențială a numărului de clienți finali, depășind pragul de 800.000 de clienți unici, casnici și noncasnici”. Cifra apare într-un caiet de sarcini realizat la 27 iulie pentru o licitație lansată de Hidroelectrica ce vizează achiziția de servicii de plată cu cardul, pentru clienții casnici, în aplicația mobilă și pe site.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *