
PPC Energie lansează PPC myEnergy Coach, singura platforma digitală oferită de un furnizor de energie din România care oferă informații personalizate pentru eficientizarea consumului de energie dintr-o locuință, arată un comunicat de presă al companiei.
PPC myEnergy Coach, creată cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților, este disponibilă gratuit pentru clienții rezidențiali ai PPC Energie și este integrată în aplicația myPPC (web și mobil).
„Pentru clienții PPC Energie, platforma creează un profil personalizat, bazat pe informațiile oferite de utilizator cu privire la tipul locuinței și aparatele electrocasnice folosite. În funcție de aceste răspunsuri, PPC myEnergy Coach estimează consumul anual de energie, identifică tipurile de energie utilizate și oferă recomandări concrete pentru reducerea consumului și creșterea eficienței energetice. PPC myEnergy Coach indică în ce fel energia electrică este distribuită între aparatele electrice din casă în funcție de numărul și tipul acestora, anul lor de fabricație și timpul de utilizare zilnică. Platforma calculează și cât de mult poate economisi clientul respectiv prin înlocuirea electrocasnicelor vechi cu unele moderne și eficiente din punct de vedere energetic”, arată compania.
Utilizatorii pot compara consumul anual cu cel al unor locuințe cu caracteristici similare și, în plus, își pot crea profilul myEnergy Coach pentru orice loc de consum eligibil cu care sunt abonați la PPC Energie, pentru decizii informate privind gestionarea resurselor. Platforma include și un indicator vizual al progresului în completarea profilului energetic, oferind o experiență intuitivă și clară de utilizare.
„Mizăm tot mai mult pe soluții digitale pentru a asigura clienților noștri confortul energetic de zi cu zi, iar PPC myEnergy Coach îi susține să se antreneze fără eforturi pentru a atinge eficiența energetică, într-un context în care clienții sunt preocupați de costurile cu energia. Este o platformă inteligentă pentru cei care vor soluții rapide, la un click distanță, care oferă sfaturi personalizate, în funcție de profilul fiecărui client. Cu ajutorul PPC myEnergy Coach ne sprijinim clienții să facă alegeri informate și eficiente energetic. În prezent, peste jumătate din baza noastră de clienți utilizează aplicația myPPC,” a declarat Ionuț Dună, Director General PPC Energie.
Aplicația PPC myPPC, folosită de peste jumătate din baza de clienți PPC Energie, poate fi accesată fie online, la adresa https://myppc.ppcenergy.ro/, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că, atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
PPC Energie are aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții, în toată țara și o rețea de 80 de magazine.