E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în ultimii cinci ani în servicii, preponderent în digitalizare

E.ON Energie România a investit cu prioritate în digitalizarea serviciilor, circa 83% din suma totală investită din ultimii cinci ani, în valoare de 24 milioane de euro, revenind dezvoltării şi îmbunătăţirii platformelor IT, a anunţat luni compania.

Îmbunătăţirea funcţionalităţilor platformei eon.ro, aplicaţiei E.ON Myline şi a sistemului de facturare a contribuit la creşterea portofoliului de clienţi ai companiei cu peste 6% între anii 2020 şi 2025, scrie Agerpres.

„Digitalizarea ne ajută să îmbunătăţim experienţa clienţilor, să le oferim servicii de calitate şi personalizate, prin intermediul tehnologiei, al proceselor interne automatizate care aduc 100% acurateţe a datelor – chat, programări online, încheiere de contracte, acces la factură. Anul acesta vom continua să investim pentru a le facilita clienţilor accesul la informaţiile şi soluţiile energetice de care au nevoie”, a declarat Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România, citată în comunicat.

La acest moment, peste 2,4 milioane de clienţi rezidenţiali, reprezentând 68% din totalul acestei categorii, deţin un cont personal E.ON Myline. Faţă de anul 2020, numărul de clienţi digitali s-a dublat, dovedind creşterea tot mai mare a interesului pentru serviciile digitale, precizează sursa citată.

Totodată, peste 1,94 milioane de clienţi rezidenţiali au optat pentru factura electronică, reprezentând aproape 50% din totalul acestora şi o creştere de 1,2 ori faţă de acum cinci ani.

„Motivul acestor evoluţii pozitive constă în uşurinţa şi rapiditatea pe care le oferă serviciile digitale în ceea ce priveşte gestionarea de către clienţi a contractelor de energie electrică/gaze naturale, locurilor de consum, consumului realizat, facturării şi plăţii, respectiv accesul la informaţii actualizate şi la oferte personalizate de soluţii de eficienţă energetică”, se mai precizează în comunicat.

Compania crede că următorii ani vor aduce transformări semnificative în modul în care utilizatorii interacţionează cu platformele şi tehnologiile. Evoluţia tehnologiei va permite oferirea de experienţe digitale personalizate, iar interacţiunea umană va deveni mult mai empatică şi individualizată, se mai spune în comunicat.

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice, având un portofoliu variat format din circa 3,5 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 20 de ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 2,4 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 3,8 miliarde de euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *