Răzvan Nicolescu, fost ministru al Energiei și partener Deloitte pe zona de energie și resurse apreciază că legislația nouă emisă de ANRE pentru sprijinul și informarea clienților casnici în piața proaspăt liberalizată are câteva mari lacune.
Iată ce a scris Nicolescu pe pagina sa de facebook:
“Asa cum am anticipat problemele consumatorilor casnici de energie electrica raman nerezolvate desi ordinul emis astazi de ANRE e cea mai buna versiune vazuta pana acum.
Trei probleme mari raman dupa adoptarea acestui ordin :
1. Lipsa de informare a consumatorilor coroborata cu indiferenta ANRE fata de aceasta problema. Nu te poti astepta ca furnizorii actuali sa ii invete pe oameni cum sa renunte la ei. E o utopie. Nu se va intampla iar liberalizarea exact despre acest lucru este : sa stii cum sa ii schimbi pe furnizorii care nu iti plac;
2. Avantajul pe care autoritatea il acorda ilegal furnizorilor care asigura serviciu universal in conditiile in care majoritatea ofertelor concurentiale cele mai bune ale acestora ii ard pe consumatori la buzunare si sunt inferioare celor oferite, de ex. de compania de stat Hidroelectrica;
3. Confuzia creata cu introducerea unui formular, a unor date care nu au relevanta si a unei oferte comerciale care nu are o data de referinta in ordin. Toate acestea sunt prezentate a fi pentru consumatori insa mai mult ii incurca decat ii ajuta.
Aminrim că azi ANRE a emis un comunicat în care anunța aprobarea Ordinul referitor la prețul pe care îl vor plăti consumatorii care erau la reglementat și sunt trecuți acum în serviciul universal și la obligațiile pe care le vor avea furnizorii, de-a lungul întregului an 2021, în încercarea de a determina clienții să aleagă o ofertă concurențială. Detalii, în acest text:
Oficial: Noi reguli pentru 5,7 milioane de clienți casnici de electricitate și pentru furnizorii lor. Ce se schimbă
I adore assembling utile info, this post has got me even more info! https://www.doming-tags.com/sitemaps.xml