E.ON a lansat o ofertă de energie electrică 100% din surse regenerabile, E.ON Green Home

Începând cu această săptămână, E.ON pune la dispoziția clienților casnici un nou produs de electricitate, E.ON Green Home, care constă în energie electrică provenind în totalitate din surse regenerabile: eoliană, solară și hidro, arată compania într-un comunicat.

“Acest demers al E.ON, la care sunt invitați să adere clienții, își propune să contribuie la un viitor mai verde, prin conștientizarea importanței utilizării energiei din surse regenerabile ca soluție pentru reducerea poluării și îmbunătățirea calității vieții oamenilor”, arată comunicatul.

“Fiecare dintre noi ne manifestăm într-un fel sau altul îngrijorarea privind efectele activității umane asupra mediului înconjurător. Tocmai de aceea este important să găsim soluții sustenabile precum E.ON Green Home, care să dea dreptul generațiilor actuale și celor viitoare să se bucure de natură și de un mediu prietenos. Lansarea acestui produs contribuie la atingerea obiectivului asumat de E.ON de reducere a amprentei de carbon“, spune Claudia Griech, directorul general adjunct al E.ON Energie România.

“Contractarea produsului de energie electrică 100% verde se face în trei pași simpli, accesând eon.ro. Pentru semnarea contractului online este nevoie de cea mai recentă factură de electricitate de la furnizorul actual și de o copie a cărții de identitate. Un alt avantaj al acestui produs este activarea automată a facturii electronice. Pe lângă plata rapidă și ușoară a contravalorii acesteia, factura electronică are un impact pozitiv și direct în crearea unui viitor nelimitat de verde prin reducerea consumului de hârtie”.

Compania nu a comunicat și care va fi prețul energiei electrice din această ofertă.

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,1 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România grupul E.ON a investit circa 1,7 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *