Clienții din zonele deservite de Enel pot urmări acum online în ce stadiu se află procesul de racordare la rețeaua electrică

Companiile E-Distribuție au implementat pe website-ul www.e-distributie.com funcționalități noi, care dau posibilitatea clienților să urmărească online, în timp real, procesul de racordare la rețeaua de energie electrică, arată compania într-un comunicat de presă.

”Racordarea la rețea este unul dintre cele mai complexe procese ce țin de distribuția energiei electrice, cu prevederi legale și reglementări stricte. Acest lucru este resimțit atât de către clienți, cât și de către distribuitori. Pentru a ușura accesul la informație și a facilita interacțiunea cu clienții noștri, am dezvoltat serviciul online dedicat racordării la rețea, cu ajutorul căruia utilizatorii website-ului pot depune online documente necesare, pot vedea, într-un mod dinamic, încă de la deschiderea unei cereri toate etapele pe care le mai au de parcurs și cât durează acestea, potrivit reglementărilor în vigoare, precum și cine va efectua diversele activități necesare. Este un mod eficient și mai rapid de a gestiona un proces dificil”, a declarat Gino Celentano, director general al companiilor E-Distribuție.

“Îmbunătățirile aduse serviciilor disponible pe web-site permit utilizatorilor care accesează www.e-distributie.com să inițieze și să gestioneze online cererea de racordare. La rândul ei, cea mai complexă funcționalitate permite urmărirea procesului de racordare pe platforma digitală, din momentul în care clientul depune cererea de racordare, în zona Contul meu, până la încheierea contractelor de  furnizare/distribuție și punerea sub tensiune a instalației de racordare”, arată companie.

“Companiile E-Distribuție deschid astfel încă un canal prin intermediul căruia aceștia pot încărca documentele aferente cererii de racordare și pot afla informații privind evoluția cererii lor, un serviciu online transparent, disponibil 24 din 24 de ore. Principalele beneficii sunt o experiență digitală mai plăcută pentru clienți, datorită interfeței mai prietenoase, creșterea vitezei cu care clienții primesc răspuns de-a lungul complicatului proces de racordare, scurtarea timpilor de procesare și disponibilitatea permanentă a platformei”, mai arată compania.

În același timp, interfața din zona Contul meu permite o accesare mai ușoară a tuturor serviciilor online cu care utilizatorii erau deja obișnuiți, precum cele legate de Avizul de amplasament, Informații POD (despre locul de consum), Informații despre consum, Istoric citiri, Sesizări sau Servicii online legate de Contract.

Aceasta este prima etapă din regândirea arhitecturii și funcționalităților din zona privată a website-ului www.e-distributie.com; ea va fi urmată de lansarea de servicii și funcționalități noi, astfel încât clienții să fie informați în timp util și în cel mai facil mod despre aspectele legate de distribuția energiei electrice la locul lor de consum.

Enel România este unul dintre cei mai mari investitori privați în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției și furnizării de electricitate, dar și al producției de energie electrică din surse regenerabile, prezent pe piața din România din 2005.

Enel are aproximativ 3.100 de angajați în România și oferă servicii unui număr de 3 milioane de clienți. Companiile E-Distribuție operează rețele cu o lungime totală de aproximativ 128.000 de kilometri în trei zone importante ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București) Banat și Dobrogea, acoperind o treime din piața locală de distribuție.

 

2 Comments

Dă-i un răspuns lui Ionel Safta Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *